דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכירת כרטיסים ברשת האינטרנט 

מאת    [ 20/10/2010 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 4289 פעמים ]

מכירת כרטיסים כבשה כבר מזמן את האינטרנט. האתרים שמציעים מכירה למופעים ואירועים מיוחדים מתקדמים ומשוכללים מאוד. הם מציעים מגוון רחב של כרטיסים להופעות, פסטיבלים, הצגות, אירועים אומנותיים, כניסה למוזיאונים, מסיבות ואירועי ספורט.

כיצד מתבצעת מכירת כרטיסים?

מפיקי אירועים וכל צוות של הפקת אירועים, הם אלו שמפיצים את המידע אודות האירועים דרך משרדי ואתרי מכירת כרטיסים. באמצעותם, הלקוחות יכולים לבחור את מקומות הישיבה הרצויים, לקבל אינפורמציה עדכנית לגבי המופע ומיקומו ולבצע הזמנה.

בחירת הופעות באמצעות אתר האינטרנט

ברוב אתרי האינטרנט, בצדו הימני של הדף, נמצא תפריט מופעים הממוין לפי סוגים. למשל: ספורט, מוסיקה, בידור. בהמשך תוכלו למצוא את לוח המופעים המסודר לפי תאריכים. בעזרת העכבר בוחרים את האירוע שבו תרצו להיות, בתאריך הנוח לכם.

מכירת כרטיסים באינטרנט עבור מארגני אירועים

עבור מפיקי אירועים מכירת כרטיסים באינטרנט הוא הדבר הטוב ביותר שיכלו לחלום עליו. בעזרת המחשב, הם מקבלים בכל רגע נתון רשימה מעודכנת ומרוכזת אודות מכירת כרטיסים, מאזן ההכנסות ואף חישוב מדויק של רווחים בזמן אמת.

תיאטרון, הצגות, ומופעי בידור לועדי עובדים

חבורת גדולות יכולות לפנק את העובדים במתן הנחות מיוחדות לאירועי תרבות ובידור. ועדי עובדים יוכלו לרכוש כרטיסים לאירועים רבים במחירים מיוחדים. עובדי החברה יוכלו, דרך האינטרנט, לקבל את כל מבחר אירועי התרבות והמופעים. המכירה המקוונת נעשית בצורה ישירה ויעילה ומאפשרת זמינות של 24 שעות, שבעה ימים בשבוע.

מכירת כרטיסים מוזלים לעמיתי חבר

כמו ועדי עובדים, גם עמיתי חבר (אנשי קבע) יכולים לקבל כרטיס מוזל. מבצעי חבר כוללים בין השאר הנחות למופעי בידור, הצגות וכניסה לאתרי טבע ברחבי הארץ. את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר האינטרנט ולאסוף בעמדות הכרטוס הפזורות ברחבי הארץ. עמדות הכרטוס פועלות באופן יעיל, נוח ומהיר.

מכירת כרטיסים באינטרנט לאירועי ספורט

ניתן לרכוש כרטיס לאירועי ספורט שונים דרך אתרי חברות הכרטיסים, שפועלות בשיתוף עם קבוצות ספורט שונות. מכירת כרטיסים באינטרנט כוללת תוספת עמלה של בין עשרה ל-15 שקלים, אך ההזמנה באינטרנט תבטיח שיהיה לכם כרטיס למשחק.

הזמנת הכרטיסים באינטרנט לאירועי ספורט נמצאת כיום בתהליכי פיתוח ושדרוג, כשבראש החידושים מועדון הכדורגל של מכבי חיפה. בשערי האצטדיון קיימים שערים אלקטרוניים שחוסכים את בדיקת הכרטיס באופן ידני. בנוסף, למזמינים באינטרנט ניתנת אפשרות לקבל את הכרטיסים באימייל ולהדפיס אותם בבית, ולחסוך את העמידה בתור לקבלת הכרטיס.

מה הופך רכישת כרטיסים באינטרנט לכדאית?

מערכת הרכישה דרך האינטרנט מאפשרת גישה נוחה מאוד ללוח המופעים ולהזמנתם. כל מופעי התרבות מלווים בסרטוני וידאו, חוות דעת ותקצירים. תקבלו תמונה מדויקת של האולם כולל צורת הישיבה, כתובת המקום ומפת הגעה. גם את מקומות הישיבה שלכם תוכלו לבחור בעצמכם. את התשלום ניתן לבצע דרך הטלפון או באינטרנט.

רכישת כרטיס באמצעות כרטיסי אשראי

קיימות שתי דרכים לבצע רכישת כרטיסים: אחת היא דרך אתר האינטרנט והשנייה באמצעות הטלפון, דרך נציג שירות הלקוחות. התשלום בכרטיס אשראי והמידע בו מוגן ומאובטח ומועבר ישירות לחברת האשראי באופן מוצפן. כדי לשמור על סודיות מוחלטת, פרטי כרטיסי האשראי אינם נשמרים במערכת.

את הכרטיסים ניתן לקבל בקופת האולם בהצגת תעודת זהות כפי שהיא מופיעה בהזמנה. הקופות נפתחות בדרך כלל כשעה לפני ההופעה. המארגנים כוללים בתהליך של מכירת כרטיסים אפשרות לביטול האירוע, אז הלקוחות יקבלו על כך הודעה והתשלום עבור רכישת הכרטיסים יוחזר במלואו.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב